Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Aussiegangers - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Aussiegangers - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Janke

Blijf op de hoogte en volg Aussiegangers

05 Juli 2015 | Nederland, Leeuwarden

Good'ay mate! Dit gaan we straks elke dag horen, aldus Erik die al vaker naar Australië is gereisd. Met de motor, op de fiets etc. Wij gaan met een terreinauto en een camper, heel veel zin in! Nu boekjes lezen, kaarten bekijken, plannetjes maken, echt mooi de voorpret. En de muisspin van de plaatjes van AH van Freek Vonk (alias Freek in het Wild) vergeten we maar even

• 05 Juli 2015 - 14:17

Broer:

Ik ben benieuwd naar de foto's

• 05 Juli 2015 - 20:45

Marian:

leuk man om te lezen! Ik herken de voorpret van zo n reis. Gingen jullie nou met zn vieren of samen?

• 26 Juli 2015 - 07:12

Jan Berend Wiersma/Sneek:

Sneek,26-07-2015.
    Lieve Janke & Erik & kids,
    Bedankt lieve Janke, dat je mij gisteren even gebeld hebt. dat ik jouw stem weer even mocht horen.
    Dat alles goed met jullie gaat en dat jullie volop genieten van een mooie/prachtige vakantie.
    Gisteren en vandaag heb ik via Facebook proberen contact met Elize te krijgen, maar het mislukt telkens.
    Het is hier gistermiddag noodweer geweest met heel harde wind(skûtsjesillen Stavoren afgelast)windkracht 9 en veel regen. ik hoop en bid dat jullie het beter treffen als jullie met de Landrover op pad zijn en dat jullie mooie foto's maken. jammer, dat Janke haar fototoestel kapot is, zijn jullie in de gelegenheid om een nieuw toestel te kopen? Hier laat ik het eerst bij en het is hier Zondagmorgen 7.10
    uur en dan is het bij jullie al weer 14.00 uur in de middag, geniet van alle mooie dingen in die prachtige natuur in Australië. De Liefdevolle Groeten van Josina Maria=Joke van der Feen en heit(ie) & pake Jan Berend Wiersma/Sneek.

Aussiegangers

Hallo allemaal, wij vertrekken 19 juli down under! We hebben er heel veel zin in. We reizen eerst naar Melbourne, om Betul en haar gezin te ontmoeten. Na twee dagen vliegen we door naar Darwin. Met een terreinauto (Erik roept " een Toyota landcruiser") trekken we daar twee weken rond. Daarna vliegen we naar Cairns , huren een camper en trekken in de buurt een kleine twee weken rond. We hopen veel mooie vogels, kangaroes en koalabeertjes gezien en weinig spinnen en slangen, hahaha. Nu druk bezig met inlezen, VISA aanvragen enzovoorts. En zoals ze in australie zeggen " no worries mate!" Groet Janke

Actief sinds 05 Juli 2015