Ps - Reisverslag uit Katherine, Australië van Aussiegangers - WaarBenJij.nu Ps - Reisverslag uit Katherine, Australië van Aussiegangers - WaarBenJij.nu

Ps

Door: Janke

Blijf op de hoogte en volg Aussiegangers

29 Juli 2015 | Australië, Katherine

Ik was vergeten de mailinglist aan te zetten, dus hierbij een berichtje dat ik net een bericht geplaatst heb. Goede voortzetting van de zomer gewenst, waar dan ook ;-))

• 29 Juli 2015 - 17:15

Klaas En Marian:

Ja hehe mail van jullie :)) .. Klinkt allemaal super en benieuwd naar de fotos. En Elize en Gerben zijn klimmen gewend.. Eh jullie worden gewoon ouder haha!
    Maar nog heel veel plezier. Snap ook dat je nooit alles op kunt schrijven. Het zijn zoveel indrukken. Maar nu weten we ongeveer wat jullie daar doen! Super! Tot een volgend verhaal. Groetjes van ons

• 29 Juli 2015 - 18:02

Jan Berend Wiersma/Sneek:

Sneek,29-07-2015.
    Lieve Janke & Erik & kids,

Eindelijk vandaag iets gekregen en ook een bericht gestuurd via Facebook naar Elize.
    De foto's vind ik heel moeilijk om die te ontdekken. het is hier erg slecht herfsttachtig weer.
    Hoe kunnen Joke & heit(ie) op jullie pagina van jullie foto's komen?
    Hele fijne & mooie vakantie gewenst met mooie foto's maken.
    Kunnen jullie ook een fototoestel kopen in Australië, die je daar kunt gebruiken?
    Hier laat ik het eerst bij en hopen dat jullie mijn bericht mogen ontvangen.
    De Liefdevolle groeten van Joke van der Feen & heit(ie) & pake Jan Berend Wiersma/Sneek.

• 30 Juli 2015 - 04:44

Henk:

hey E,J,E en G,
    Ziet er helemaal niet verkeerd uit. Gezien de afstand die jullie afgelegd hebben verbaasd het me niet dat jullie nog niet aan een verslag zijn toegekomen. Heel veel plezier, Gr Henk

• 30 Juli 2015 - 07:59

Wiesje:

Super dat jullie het zo mooi hebben, het is jullie gegund

• 30 Juli 2015 - 10:52

Aussiegangers :

Bericht voor heit: we hebben twee fototoestellen mee, die zijn bijna vol, komt goed. We kunnen ze alleen niet plaatsen . Kus Janke en co

• 31 Juli 2015 - 22:20

Jan Berend Wiersma:

Sneek,31-07-2015.

Lieve Janke & Erik & kids,

Vandaag toch 2 foto's ergens ontdekt 1 foto met bomen en 1 foto met een bungalow(donker),
    dat waren snapshots? Blij, dat jullie mijn mailtje hebben gekregen. Geniet met volle teugen van
    jullie vakantie. Kun je niet ergens in een fotowinkel jullie foto's op een usb-stick zetten om zodeonde
    jullie fototoestel weer te legen? Want jullie verblijven daar nog wel 14 dagen of een ander apparaatje
    een SD-tje met zoveel bite? Ik zeg maar wat, er moet toch een mogelijkheid zijn om nieuwe foto's te
    maken. Veel succes en de Liefdevolle Groeten van Josina Maria=Joke van der Feen & heit(ie) & pake
    Jan Berend Wiersma/Sneek.

• 01 Augustus 2015 - 02:49

Jan Berend Wiersma/Sneek:

Sneek,01-08-2015.

Lieve Janke & Erik & kids,

Ik werd wakker midden in de nacht, het is nu 2.35 uur en dan is het bij jullie denk ik tussen 9.30 en 10.00 uur, koffietijd. In jouw/jullie fototoestel zitten toch SD-plaatsje variërend van 2 tot misschien 6 GB,
    waar je misschien wel 500 tot 1000 foto mee kan maken, die zijn toch internationaal en passen in elk
    toestel en kan je later wel van het fototoestel op pc/ laptop/usb-stick zetten, daar of wanneer je terugkomt?
    Als je nu al 2 volle fototoestellen hebt, hoe moet het dan voor de volgende 14 dagen? Hadden jullie dan
    niet een voorraadje mee kunnen nemen van die SD-kaartjes? Er moet toch een oplossing gevonden worden om jullie belevenissen vast te leggen? Ik wens jullie veel succes toe. Vandaag is het alweer
    01-08-2015 en de Sneek-week is begonnen, allemaal drukte, voor oudere mensen is het dan een drukte
    van belang en wij ouderen, zijn dan ook blij als de Sneek-week weer voorbij is/ zijn. Je bent jong en wilt wat, toch? Ik hoop toch dat jullie mogen genieten van een mooie vakantie. De Liefdevolle Groetjes van
    Joke & heit/pake Jan Berend Wiersma/Sneek.

Aussiegangers

Hallo allemaal, wij vertrekken 19 juli down under! We hebben er heel veel zin in. We reizen eerst naar Melbourne, om Betul en haar gezin te ontmoeten. Na twee dagen vliegen we door naar Darwin. Met een terreinauto (Erik roept " een Toyota landcruiser") trekken we daar twee weken rond. Daarna vliegen we naar Cairns , huren een camper en trekken in de buurt een kleine twee weken rond. We hopen veel mooie vogels, kangaroes en koalabeertjes gezien en weinig spinnen en slangen, hahaha. Nu druk bezig met inlezen, VISA aanvragen enzovoorts. En zoals ze in australie zeggen " no worries mate!" Groet Janke

Actief sinds 05 Juli 2015