weer thuis en wat fotos (proberen) - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Aussiegangers - WaarBenJij.nu weer thuis en wat fotos (proberen) - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Aussiegangers - WaarBenJij.nu

weer thuis en wat fotos (proberen)

Door: Janke

Blijf op de hoogte en volg Aussiegangers

16 Augustus 2015 | Nederland, Leeuwarden

Hallo allen, we zijn weer thuis! Donderdag veilig en gezond weer thuis gekomen, ook lekker!! En nu nog een poging om wat fotos te plaatsen op veler verzoek .

lieve groeten Erik, Elize, Gerben en Janke

Aussiegangers

Hallo allemaal, wij vertrekken 19 juli down under! We hebben er heel veel zin in. We reizen eerst naar Melbourne, om Betul en haar gezin te ontmoeten. Na twee dagen vliegen we door naar Darwin. Met een terreinauto (Erik roept " een Toyota landcruiser") trekken we daar twee weken rond. Daarna vliegen we naar Cairns , huren een camper en trekken in de buurt een kleine twee weken rond. We hopen veel mooie vogels, kangaroes en koalabeertjes gezien en weinig spinnen en slangen, hahaha. Nu druk bezig met inlezen, VISA aanvragen enzovoorts. En zoals ze in australie zeggen " no worries mate!" Groet Janke

Actief sinds 05 Juli 2015